دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج

Signage ﺑﻪ ﻣﻌﻨﯽ ﻋﺮﺿﻪ ﻣﺤﺘﻮﺍ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﻧﻤﺎﺩﻫﺎی ﺗﺼﻮﯾﺮی ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺑﯿﺸﺘﺮی ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺑﺎ ﻧﻤﺎﺩﻫﺎی ﺯﺑﺎﻧﯽ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﺩﻫﺪ . ﺑﺎ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﻫﺎی ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﻓﻨﺎﻭﺭی ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻭ ﺣﻮﺯﻩ ITﻓﻨﺎﻭﺭی ﻫﺎی ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﯽ ، ﻭﺍژﻩ ﺟﺪﯾﺪی ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ Digital Signage  ﯾﺎ “ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻣﺤﺘﻮﺍی ﯾﮑﭙﺎﺭﭼﻪ” ﻭﺍﺭﺩ ﺣﻮﺯﻩ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺟﺎی ﺧﻮﺩ ﺧﻮﺑﯽ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﻓﻨﺎﻭﺭی ﻫﺎ ﻭ ﺍﺑﺰﺍﺭﻫﺎی ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ.

ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻠﯽ ﺩﯾﺠﯿﺘﺎﻝ ﺳﺎﯾﻨﯿﺞ

Digital Signage  ﺑﻪ ﻣﻌﻨﯽ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺻﻔﺤﺎﺕ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺑﺮﺍی ﭘﺨﺶ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯾﮏ ﻭ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﻫﺪﻓﻤﻨﺪ ﯾﺎ ﻣﺤﺘﻮﺍی ﭼﻨﺪ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﺍی Multi Media  ﺩﺭ ﺍﻣﺎﮐﻦ ﻭ ﻣﺴﯿﺮﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﺯﯾﺎﺩی ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.ﺩﯾﺠﯿﺘﺎﻝ ﺳﺎﯾﻨﯿﺞ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻗﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺳﺎﺯﺩ ﺗﺎ ﻣﺤﺘﻮﺍی ﭘﻮﯾﺎ Dynamic Content  ﺭﺍ ﺩﺭ ﻣﮑﺎﻥ ﻭ ﺯﻣﺎﻥ ﺻﺤﯿﺢ ﻭ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭ ﺑﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﺗﺎﺛﯿﺮﮔﺬﺍﺭی ﺑﺮﺍی ﻣﺨﺎﻃﺒﯿﻦ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺩﺭﺍﻭﺭﺩ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻗﺎﺩﺭ ﻣﯽ ﺳﺎﺯﺩ ﺗﺎ ﻣﺤﺘﻮﺍﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﺭ ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﻭ ﺑﺎ ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﮔﯿﺮی ﻫﺎی ﺩﻗﯿﻖ ﺭﺍ ﺑﺮﺍی ﺷﻤﺎ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ.