باشگاه مشتریان هوشمند

ﺑﺎﺷـﮕﺎﻩ ﻣـﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﭼـﯿـﺴﺖ ؟

ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﺑﯿﻦ ﻣﺸﺘﺮی ﻭ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﺗﺠﺎﺭی ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ ﺍﺳﺖ.ﻫﺪﻑ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ، ﻓﻌﺎﻝ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻭ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭی ﺁﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﯾﮏ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺻﻤﯿﻤﺎﻧﻪ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﺑﺎ ﺁﻧﻬﺎﺳﺖ.

ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺩﺭ ﺍﺻﻮﻝ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﮐﺎﻣﻞ ﻣﻮﺭﺩ ﻗﺒﻮﻝ ﻭﺍﻗﻊ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﺪﺕ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻣﻮﻗﺘﯽ ﺳﻮﺩﺁﻭﺭﺗﺮ ﻫﺴﺘﻨﺪ.ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻫﻢ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺵ ﻋﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﻫﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻣﺸﺘﺮی

ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﺗﺮ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺣﻔﻆ ﺷﻮﺩ، ﺍﻭ ﻓﺮﻭﺵ ﻭ ﺳﻮﺩ ﺑﯿﺸﺘﺮی ﺭﺍ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺮﺩ.

ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺯی ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ = ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻓﺮﻭﺵ

ﺍﯾﻦ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻓﺮﻭﺵ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻠﮑﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﺮﯾﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﻭ ﯾﮏ ﺍﺻﻞ ﻣﻬﻢ ﻭ ﺛﺎﺑﺖ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺍﺳﺖ. ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺛﺎﺑﺖ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻣﺮﺍﺗﺐ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺟﺪﯾﺪ ﺩﺭ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﭘﻮﻝ ﺧﺮﺝ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ.

6 فایده مهم راه اندازی سیستم یکپارچه باشگاه مشتریان هوشمند

1_ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻓﺮﻭﺵ

ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺯی ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺑﺎ ﻫﺪﻑ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻓﺮﻭﺵ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ ﺍﯾﻦ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻓﺮﻭﺵ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻠﮑﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﺮﯾﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﻭ ﯾﮏ ﺍﺻﻞ ﻣﻬﻢ ﻭ ﺛﺎﺑﺖ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺍﺳﺖ : ”

ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺛﺎﺑﺖ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻣﺮﺍﺗﺐ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺟﺪﯾﺪ ﺩﺭ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﭘﻮﻝ ﺧﺮﺝ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ

2_ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﻋﺚ ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﺷﻮﺩ

ﺣﺘﻤﺎ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺟﺬﺏ ﯾﮏ ﻣﺸﺘﺮی ﺟﺪﯾﺪ 5 تا 11 برابر ﻧﮕﻬﺪﺍﺭی ﯾﮏ ﻣﺸﺘﺮی ﻗﺪﯾﻤﯽ است،ﭘﺲ ﺍﮔﺮ ﻓﺮﺽ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﺮﺍی ﺟﺬﺏ 10 مشتری ﺟﺪﯾﺪ ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺭﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ ﺑﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﯿﺰﺍﻥ

ﭘﻮﻝ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪﺣﺪﺍﻗﻞ 50 مشتری قدیمی ﺭﺍ ﺗﺸﻮﯾﻖ ﺑﻪ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﻭ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺠﺪﺩ ﻧﻤﺎﺋﯿﺪ.

3_ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎی ﻧﯿﺮﻭی ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻭ ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﯽ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺰﺍﯾﺎی ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ

ﻓﺮﺽ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﻓﻘﻂ 3 مورد ﺯﯾﺮ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺟﻬﺖ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺳﺎﺯی ﻣﺸﺘﺮی ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﯿﺪ:

ﺛﺒﺖ ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﻭ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺗﻤﺎﺱ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺮﺍجعه

ﺍﺭﺳﺎﻝ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﺩﺭ ﺳﺎﻟﺮﻭﺯ ﺗﻮﻟﺪ ﻣﺸﺘﺮی ﻭ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ

ﺗﻤﺎﺱ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﻈﺮ ﺳﻨﺠﯽ

10 درصد  ﺍﺯ ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﯾﮏ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﯾﮑﭙﺎﺭﭼﻪ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﺍﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﭙﺬﯾﺮﯾﺪ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺳﺎﺩﻩ  (ﺍﮔﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺼﻮﺭﺕ ﺩﻗﯿﻖ ﻭ ﻣﻨﻈﻢ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﻮﺩ) ﻧﯿﺎﺯ ﺻﺮﻑ

ﻭﻗﺖ ﻭ ﻧﯿﺮﻭی ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻣﺘﺨﺼﺺ ﺩﺍﺭﺩ.ﯾﮏ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﻭ ﺑﺼﻮﺭﺕ ﺍﺗﻮﻣﺎﺗﯿﮏ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ.

4_ﺳﯿﺴﺘﻢ ﯾﮑﭙﺎﺭﭼﻪ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ، ﻣﺸﺘﺮی ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺳﻮﺭﭘﺮﺍﯾﺰ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.

ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯGamification (ﺑﺎﺯﯾﮑﺎﺭی) ﺩﺭ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﻭ ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺯی ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ، ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﺑﺎ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻭ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺍﺗﻮﻣﺎﺗﯿﮏ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩﺍﺕ ﺟﺬﺍﺏ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺷﮕﻔﺖ ﺯﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ، ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی

ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﺩﻫﯽ ﻭ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﻭ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭ ﺍﺯﺍی ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﺯﻭﺩﺗﺮ، ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻭ ﺧﺮﯾﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ، ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻪ ﻣﺮﻭﺭ ﺑﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺷﻤﺎ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ، ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﺕ ﻫﺎی ﻫﺪﯾﻪ ﻭ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻫﺎی ﺟﺎﯾﺰﻩ ﺍی

(Rewards) ﻭ ﺍﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮی، ﺷﻤﺎ ﺑﺎﺭ ﻫﺎ ﻭ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﻣﺸﺘﺮﯾﺘﺎﻥ ﯾﺎﺩﺍﻭﺭی ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺷﺪ.

5_ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻫﺎی ﻓﺮﻭﺵ ﻣﺘﻨﻮﻉ

ﻃﺮﺍﺣﯽ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻫﺎی ﻓﺮﻭﺵ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﺁﻣﺪ ﺗﺮﯾﻦ ﺍﺑﺰﺍﺭ ﻫﺎی ﯾﮏ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺣﺮﻓﻪ ﺍی ﺍﺳﺖ، ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﻣﯽ ﻓﺮﻭﺷﯿﺪ ﻭ ﻓﺮﻭﺵ ﺍﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮﻝ ﺑﺮﺍی ٣٠٠ﻓﺮﺽ ﮐﻨﯿﺪ ﺷﻤﺎ ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻗﯿﻤﺖ ٪ ﻗﯿﻤﺖ ﮐﺎﻻ ﺭﺍ ﺑﻪ

ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺗﺨﻔﯿﻒ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮی ١٠ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺳﻮﺩ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ١٠٠ﺷﻤﺎ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺳﻮﺩ ﻣﯽ ٧٠ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ ﻭ ﺷﻤﺎ ٣٠ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺩﻫﯿﺪ، ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﻣﺸﺘﺮی ٪ ﺗﺨﻔﯿﻒ ﺑﮕﯿﺮﺩ ﻫﻢ ﺷﻤﺎ

١٧ﮐﻨﯿﺪ.ﺣﺎﻻ ﺍﮔﺮ ﺑﻪ ﺍﺯﺍی ﺧﺮﯾﺪ ﺩﻭ ﻋﺪﺩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮﻝ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﺘﻮﺍﻧﺪ ﻫﺰﺍﺭ ٩٨ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﺷﻤﺎ ١٠٢ﺭﺍﺿﯽ ﺗﺮ ﻫﺴﺘﯿﺪ ﻭ ﻫﻢ ﻣﺸﺘﺮی. ﺩﺭ ﺣﺎﻟﺖ ﺩﻭﻡ ﻣﺸﺘﺮی ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻧﯽ ﺍﻧﮕﯿﺰﻩ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﺮﺍی ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ

١٠٢ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺳﻮﺩ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯾﺪ.ﺗﻮﺟﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﻣﺠﺪﺩ ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﻣﺮﺍﺗﺐ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.

6_ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﻭ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﺮﺍی ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﺷﻤﺎ

ﻃﺮﺍﺣﯽ ﻭ ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺯی ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻭ ﺩﺍﺩﻥ ﮐﺎﺭﺕ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭی ( Loyalty Card)ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮی، ﺑﻪ ﻧﻮﺑﻪ ﺧﻮﺩ، ﯾﮏ ﻣﺰﯾﺖ ﺭﻗﺎﺑﺘﯽ ﺑﺮﺍی ﺷﻤﺎ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺭﻗﺒﺎﯾﺘﺎﻥ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ، ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺗﻌﺎﻣﻠﯽ ﺑﺮﺩ-ﺑﺮﺩ ﺑﺮﺍی ﺷﻤﺎ ﻭ

ﻣﺸﺘﺮی ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻪ ﻧﯿﮑﯽ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﻧﺰﺩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﯾﺎﺩ ﮐﻨﺪ. ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮﺍﯾﻦ ﺑﺴﯿﺎﺭی ﺍﺯ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺣﺎﺿﺮﻧﺪ ﺑﺮﺍی ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻣﻨﺎﻓﻊ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﺰﺩ ﺷﻤﺎ، ﺑﺼﻮﺭﺕ ﺁﮔﺎﻫﺎﻧﻪ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﻭ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻣﺸﺘﺮی

ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﮐﻨﻨﺪ، ﺍﺭﺍﺋﻪ ﯾﮏ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩی ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺁﮔﺎﻫﺎﻧﻪ ﻭ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﭘﺎﺩﺍﺵ ﻫﺎی ﺧﻮﺏ ﺩﺭ ﺍﺯﺍی ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻣﺸﺘﺮی ﺟﺪﯾﺪ ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺷﻤﺎ، ﺑﻪ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭی ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﻧﯿﺰ ﻣﻨﺠﺮ

ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.

5 مزیت راه اندازی سیسیتم یکپارچه باشگاه مشتریان هوشمند نیکاد 

علاوه بر فواید معمول باشگاه مشتریان 

1_ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﺩﻫﯽ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺑﻪ ﺑﺨﺶ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ

ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﻈﺮ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺨﺶ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﻧﻘﺎﻁ ﺿﻌﻒ ﻭ ﻗﻮﺕ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺭﺍ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﻭ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺧﺮﻭﺟﯽ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﯾﮏ ﮔﺰﺍﺭﺵ

ﺁﻣﺎﺭی ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﮔﺮﻓﺖ.

2_ﺷﻨﺎﺧﺖ ﻃﺒﻘﻪ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩی ﻣﺸﺘﺮی ﻭ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩﺍﺕ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ

ﺍﯾﻦ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﻫﺎی ﻫﻮﺵ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺗﺮﮐﯿﻨﮓ ﻣﺸﺘﺮی ﻭ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﻗﺪﺭﺕ ﺧﺮﯾﺪ ، ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻭ ﺳﺒﮏ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻭ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.ﺍﯾﻦ ﻭﯾﮋﮔﯽ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﺍی ﺍﺭﺍﺋﻪ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩﻫﺎی ﻓﺮﻭﺵ

ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭ ﺷﮕﻔﺖ ﺍﻧﮕﯿﺰ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮی ﯾﺎﺭی ﻧﻤﺎﯾﺪ.

3_ﯾﮑﭙﺎﺭﭼﮕﯽ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﻧﯿﮑﺎﺩ

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺰﺍﯾﺎی ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﻧﯿﮑﺎﺩ ﯾﮑﭙﺎﺭﭼﮕﯽ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ.ﺍﯾﻦ ﯾﮑﭙﺎﺭﭼﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺩﺭ ﮔﺬﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺮﺍی ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺁﻥ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﻣﯽ ﺳﺎﺯﺩ.ﺍﻧﻌﻄﺎﻑ ﭘﺬﯾﺮی ﻧﻘﻄﻪ

ﻗﻮﺕ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﻣﺸﺎﺑﻪ ﺍﺳﺖ.

4_ﺳﺎﺧﺖ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﮐﺎﺭﺕ ﺧﻮﺍﻥ ﺳﻔﺎﺭﺷﯽ 

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﻫﺎی ﮔﺮﻭﻩ ﻧﯿﮑﺎﺩ ، ﺳﺎﺧﺖ ﺗﺠﻬﯿﺰﺍﺕ ﺳﺨﺖ ﺍﻓﺰﺍﺭی ﺳﻔﺎﺭﺷﯽ ﻭ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻃﺮﺡ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩی ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻫﺎ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.ﺑﻪ ﻧﺤﻮی ﮐﻪ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﮐﺎﺭﺕ ﺧﻮﺍﻥ ، ﺩﺳﺘﮕﺎﻫﯽ ﻣﺸﺎﺑﻪ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮ ﮐﺎﺭﺗﺨﻮﺍﻥ ﻫﺎ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﻭ

ﻃﺮﺣﯽ ﮐﺎﻣﻼ ﻫﻤﺨﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﺩﯾﺰﺍﯾﻦ ﻭ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎی ﺁﻥ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺩﺍﺭﺩ.

5_ﻣﺸﺘﺮی ﻣﺤﻮﺭ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ

ﻫﺪﻑ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺻﺮﻓﺎ ﺟﻠﺐ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺴﺖ ﻭ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﺁﻥ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺘﻮﺍﻥ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮی ﺭﺍ ﺟﻠﺐ ﻭ ﻣﺸﺘﺮی ﺭﺍ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﻧﻤﻮﺩ . ﺑﺮ ﺧﻼﻑ ﺩﯾﮕﺮ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎ ﮐﻪ ﻣﺤﻮﺭﯾﺖ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺑﺨﺶ

ﺧﺎﺹ ﺍﺯ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﺳﺖ ﻭ ﯾﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﻪ ﺗﺮﺍﮐﻨﺶ ﻫﺎی ﺑﺎﻧﮑﯽ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺍﺳﺖ.

 

مشاوره آنلاین