ﺑﺎﺷـﮕﺎﻩ ﻣـﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﭼـﯿـﺴﺖ ؟

ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﺑﯿﻦ ﻣﺸﺘﺮی ﻭ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﺗﺠﺎﺭی ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ ﺍﺳﺖ.ﻫﺪﻑ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ، ﻓﻌﺎﻝ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻭ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭی ﺁﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﯾﮏ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺻﻤﯿﻤﺎﻧﻪ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﺑﺎ ﺁﻧﻬﺎﺳﺖ. ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺩﺭ ﺍﺻﻮﻝ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﮐﺎﻣﻞ ﻣﻮﺭﺩ ﻗﺒﻮﻝ ﻭﺍﻗﻊ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﺪﺕ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻣﻮﻗﺘﯽ ﺳﻮﺩﺁﻭﺭﺗﺮ ﻫﺴﺘﻨﺪ.ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻫﻢ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺵ ﻋﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. ﻫﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻣﺸﺘﺮی ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﺗﺮ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺣﻔﻆ ﺷﻮﺩ، ﺍﻭ ﻓﺮﻭﺵ ﻭ ﺳﻮﺩ ﺑﯿﺸﺘﺮی ﺭﺍ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺮﺩ.

 

ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺯی ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ = ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻓﺮﻭﺵ

ﺍﯾﻦ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻓﺮﻭﺵ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻠﮑﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﺮﯾﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﻭ ﯾﮏ ﺍﺻﻞ ﻣﻬﻢ ﻭ ﺛﺎﺑﺖ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺍﺳﺖ. ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺛﺎﺑﺖ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻣﺮﺍﺗﺐ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺟﺪﯾﺪ ﺩﺭ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﭘﻮﻝ ﺧﺮﺝ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ.

شش فایده مهم راه اندازی سیستم یکپارچه باشگاه مشتریان هوشمند

 

شرکت های سئو در تهران  ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻓﺮﻭﺵ

ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺯی ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺑﺎ ﻫﺪﻑ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻓﺮﻭﺵ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩ ﺍﯾﻦ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻓﺮﻭﺵ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻠﮑﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﺮﯾﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﻭ ﯾﮏ ﺍﺻﻞ ﻣﻬﻢ ﻭ ﺛﺎﺑﺖ ﺷﺪﻩ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺍﺳﺖ : ”ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺛﺎﺑﺖ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻣﺮﺍﺗﺐ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺟﺪﯾﺪ ﺩﺭ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﭘﻮﻝ ﺧﺮﺝ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ

 

محاسبه هزینه سئو  ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﻋﺚ ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﺷﻮﺩ

ﺣﺘﻤﺎ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺟﺬﺏ ﯾﮏ ﻣﺸﺘﺮی ﺟﺪﯾﺪ ۵ تا ۱۱ برابر ﻧﮕﻬﺪﺍﺭی ﯾﮏ ﻣﺸﺘﺮی ﻗﺪﯾﻤﯽ است،ﭘﺲ ﺍﮔﺮ ﻓﺮﺽ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﺮﺍی ﺟﺬﺏ ۱۰ مشتری ﺟﺪﯾﺪ ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺭﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ ﺑﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﭘﻮﻝ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪﺣﺪﺍﻗﻞ ۵۰ مشتری قدیمی ﺭﺍ ﺗﺸﻮﯾﻖ ﺑﻪ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﻭ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺠﺪﺩ ﻧﻤﺎﺋﯿﺪ.

محصولات سئو  ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎی ﻧﯿﺮﻭی ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻭ ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﯽ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺰﺍﯾﺎی ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ

ﻓﺮﺽ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﻓﻘﻂ ۳ مورد ﺯﯾﺮ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺟﻬﺖ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺳﺎﺯی ﻣﺸﺘﺮی ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﯿﺪ:

۱- ﺛﺒﺖ ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﻭ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺗﻤﺎﺱ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺮﺍجعه

۲- ﺍﺭﺳﺎﻝ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﺩﺭ ﺳﺎﻟﺮﻭﺯ ﺗﻮﻟﺪ ﻣﺸﺘﺮی ﻭ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ

۳- ﺗﻤﺎﺱ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﻈﺮ ﺳﻨﺠﯽ

۱۰ درصد  ﺍﺯ ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﯾﮏ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﯾﮑﭙﺎﺭﭼﻪ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﺍﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﭙﺬﯾﺮﯾﺪ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺳﺎﺩﻩ  (ﺍﮔﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺼﻮﺭﺕ ﺩﻗﯿﻖ ﻭ ﻣﻨﻈﻢ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﻮﺩ) ﻧﯿﺎﺯ ﺻﺮﻑ ﻭﻗﺖ ﻭ ﻧﯿﺮﻭی ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻣﺘﺨﺼﺺ ﺩﺍﺭﺩ.ﯾﮏ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﻭ ﺑﺼﻮﺭﺕ ﺍﺗﻮﻣﺎﺗﯿﮏ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ.

لیست قیمت سئو نیکاد  ﺳﯿﺴﺘﻢ ﯾﮑﭙﺎﺭﭼﻪ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ، ﻣﺸﺘﺮی ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺳﻮﺭﭘﺮﺍﯾﺰ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.

ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯGamification (ﺑﺎﺯﯾﮑﺎﺭی) ﺩﺭ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﻭ ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺯی ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ، ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﺑﺎ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻭ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺍﺗﻮﻣﺎﺗﯿﮏ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩﺍﺕ ﺟﺬﺍﺏ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺷﮕﻔﺖ ﺯﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ، ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﺩﻫﯽ ﻭ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﻭ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭ ﺍﺯﺍی ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﺯﻭﺩﺗﺮ، ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻭ ﺧﺮﯾﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ، ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻪ ﻣﺮﻭﺭ ﺑﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺷﻤﺎ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ، ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﺕ ﻫﺎی ﻫﺪﯾﻪ ﻭ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻫﺎی ﺟﺎﯾﺰﻩ ﺍی (Rewards) ﻭ ﺍﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮی، ﺷﻤﺎ ﺑﺎﺭ ﻫﺎ ﻭ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﻣﺸﺘﺮﯾﺘﺎﻥ ﯾﺎﺩﺍﻭﺭی ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺷﺪ.

سئو کار ماهر  ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻫﺎی ﻓﺮﻭﺵ ﻣﺘﻨﻮﻉ

ﻃﺮﺍﺣﯽ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻫﺎی ﻓﺮﻭﺵ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﺁﻣﺪ ﺗﺮﯾﻦ ﺍﺑﺰﺍﺭ ﻫﺎی ﯾﮏ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺣﺮﻓﻪ ﺍی ﺍﺳﺖ، ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﻣﯽ ﻓﺮﻭﺷﯿﺪ ﻭ ﻓﺮﻭﺵ ﺍﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮﻝ ﺑﺮﺍی ٣٠٠ﻓﺮﺽ ﮐﻨﯿﺪ ﺷﻤﺎ ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻗﯿﻤﺖ ٪ ﻗﯿﻤﺖ ﮐﺎﻻ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺗﺨﻔﯿﻒ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮی ١٠ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺳﻮﺩ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ١٠٠ﺷﻤﺎ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺳﻮﺩ ﻣﯽ ٧٠ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ ﻭ ﺷﻤﺎ ٣٠ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺩﻫﯿﺪ، ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﻣﺸﺘﺮی ٪ ﺗﺨﻔﯿﻒ ﺑﮕﯿﺮﺩ ﻫﻢ ﺷﻤﺎ ١٧ﮐﻨﯿﺪ. ﺣﺎﻻ ﺍﮔﺮ ﺑﻪ ﺍﺯﺍی ﺧﺮﯾﺪ ﺩﻭ ﻋﺪﺩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮﻝ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﺘﻮﺍﻧﺪ ﻫﺰﺍﺭ ٩٨ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﺷﻤﺎ ١٠٢ﺭﺍﺿﯽ ﺗﺮ ﻫﺴﺘﯿﺪ ﻭ ﻫﻢ ﻣﺸﺘﺮی. ﺩﺭ ﺣﺎﻟﺖ ﺩﻭﻡ ﻣﺸﺘﺮی ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻧﯽ ﺍﻧﮕﯿﺰﻩ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﺮﺍی ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ١٠٢ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺳﻮﺩ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯾﺪ.ﺗﻮﺟﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﻣﺠﺪﺩ ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﻣﺮﺍﺗﺐ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.

  ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﻭ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﺮﺍی ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﺷﻤﺎ

ﻃﺮﺍﺣﯽ ﻭ ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺯی ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻭ ﺩﺍﺩﻥ ﮐﺎﺭﺕ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭی ( Loyalty Card)ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮی، ﺑﻪ ﻧﻮﺑﻪ ﺧﻮﺩ، ﯾﮏ ﻣﺰﯾﺖ ﺭﻗﺎﺑﺘﯽ ﺑﺮﺍی ﺷﻤﺎ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺭﻗﺒﺎﯾﺘﺎﻥ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ، ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺗﻌﺎﻣﻠﯽ ﺑﺮﺩ-ﺑﺮﺩ ﺑﺮﺍی ﺷﻤﺎ ﻭ ﻣﺸﺘﺮی ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻪ ﻧﯿﮑﯽ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﻧﺰﺩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﯾﺎﺩ ﮐﻨﺪ. ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮﺍﯾﻦ ﺑﺴﯿﺎﺭی ﺍﺯ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺣﺎﺿﺮﻧﺪ ﺑﺮﺍی ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻣﻨﺎﻓﻊ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﺰﺩ ﺷﻤﺎ، ﺑﺼﻮﺭﺕ ﺁﮔﺎﻫﺎﻧﻪ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﻭ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻣﺸﺘﺮی ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﮐﻨﻨﺪ، ﺍﺭﺍﺋﻪ ﯾﮏ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩی ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺁﮔﺎﻫﺎﻧﻪ ﻭ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﭘﺎﺩﺍﺵ ﻫﺎی ﺧﻮﺏ ﺩﺭ ﺍﺯﺍی ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻣﺸﺘﺮی ﺟﺪﯾﺪ ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺷﻤﺎ، ﺑﻪ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭی ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﻧﯿﺰ ﻣﻨﺠﺮ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.