سئو

افزایش رتبه وب سایت در گوگل

افزایش رتبه سایت در گوگل

چرا افزایش رتبه وب سایت در گوگل مهم است ؟

 

برای هر صاحب وب سایت، قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل معمولاً یک اولویت است. اکثر مردم از موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود در این روزها استفاده می کنند و گوگل محبوب ترین موتور جستجو است. علاوه بر این، افراد به ندرت از صفحه اول نتایج عبور می کنند پس افزایش رتبه وب سایت در گوگل به رشد و پیشرفت کسب و کار شما می کند و باعث جذب مخاطب می شود. در نتیجه این امر که در یکی از نقاط برتر سرچ باشید مهم است. این که آیا شما در صفحه اول گوگل قرار می گیرید یا به یک صفحه پایین تر منتقل می شوید، اغلب نقش مهمی در تعیین میزان ترافیک دریافتی یک وب سایت و همینطور عملکرد کسب و کاری که سایت بر آن مبنا طراحی شده، دارد.

وقتی شخصی در گوگل جستجو می‌کند، کسب و کارهای مرتبط محلی که فهرست شده اند در نتایج نشان داده می شوند و اگر کسب و کار شما جزء این فهرست باشد ، تفاوت قابل توجهی در پیشرفت کار شما ایجاد می کند. دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو پیچیده و دائما در حال تغییر است. برای بهینه کردن سایت خود و به دنبال آن افزایش رتبه وب سایت در گوگل ، باید مطمئن شوید که همه اطلاعات صحیح و به‌روز هستند. برای این کار نیاز به یک متخصص دارید.

 

فرم مشاوره رایگان

"*" indicates required fields

 

 

مراحل بهینه سازی و افزایش رتبه وب سایت در گوگل ؟

 

 آیا تا به حال در مورد سلسله مراتب نیازها یا هرم مزلو Maslow’s hierarchy شنیده اید؟ این یک نظریه روانشناسی است که اساسی ترین نیازهای انسان (مانند هوا، آب و ایمنی فیزیکی) را بر نیازهای پیشرفته تر (مانند احترام و تعلق اجتماعی) اولویت می دهد. تئوری این است که بدون اطمینان از برآورده شدن نیازهای اساسی تر، نمی توانید به نیازهای بالاتر دست یابید.

در مورد بهینه سازی سایت و اصول سئو نیز همین مساله پایدار است و سلسله مراتبی برای افزایش رتبه وب سایت در گوگل وجود دارد. فاکتورهای زیادی وجود دارد که گوگل برای هر صفحه هنگام تعیین رتبه به آن توجه می کند.

از دیگر تخصص های نیکاد در زمینه  طراحی سایت است. اگر تمایل به خواندن مقاله مربوط به طراحی سایت اختصاصی دارید ، کلیک کنید.

 

 

اصول سئو و بهینه سازی وب سایت توسط گروه نیکاد :

 

موتورهای جستجو به ویژه گوگل به طور کلی وب سایت ها را رتبه بندی نمی کنند، بلکه صفحات را رتبه بندی می کنند. سئو با بهینه سازی صفحات وب با رعایت این ویژگی ها انجام می شود :

 

کلمات کلیدی مرتبط :

 

تحقیق در مورد کلمات کلیدی و یافتن بهترین کلمات برای توصیف سایت شما که اتفاقاً عبارات جستجوی رایج نیز هستند.

احتمال دارد کلمات کلیدی مناسبی برای سایت خود بیابید، اما اگر کسی آنها را جستجو نکند، یا اگر رقابت زیادی برای آن کلمات کلیدی وجود داشته باشد، ممکن است هیچ نتیجه ای نگیرید و افزایش رتبه سایت در گوگل برای شما اتفاق نیافتد. تیم نیکاد با بهره گیری از افراد متخصص و همچنین استفاده از ابزارهای مختلف ، به شما کمک می کند که از وقوع این اتفاق جلوگیری شود.

 

گرفتن لینک ورودی برای وب سایت :

 

یکی از عوامل مهمی که سبب افزایش رتبه وب سایت در گوگل می شود، این است که از سایر وب سایت ها به وب سایت شما اشاره کنند. وب سایتی که تعداد زیادی لینک از سایت های معتبر داشته باشد نسبت به سایت هایی که لینکی ندارند رتبه بالاتری خواهد داشت. گرفتن بک لینک ، شرکت در شبکه های اجتماعی ، شرکت در فروم ها و … از جمله فعالیت هایی است که برای افزایش رتبه وب سایت در گوگل انجام می دهیم.

 

راه اندازی وبلاگ :

 

گوگل دوست دارد وب سایت هایی را ببیند که به طور منظم به روز می شوند. برای به روز کردن سایت، نوشتن پست های گاه به گاه در وبلاگ و همینطور به روز کردن مطالب قبلی بسیار اهمیت دارد. به علاوه محتوای با ارزش، با کیفیت و حرفه ای، همچنین زمان درست بارگذاری سبب می شود وب سایت های دیگر به این محتوا لینک دهند و لینک های ورودی مورد نیاز را در اختیار سایت شما قرار دهند و ترافیک سایت را بالا ببرند.

 

افزایش سرعت وب سایت :

 

گوگل شروع به بررسی سرعت پاسخگویی یک وب سایت می کند. اگر سرعت وب سایت شما کم باشد، احتمالاً گوگل آن را جریمه کرده و در رتبه بندی خود، پایین می آورد.

برخی از کارهایی که برای جلوگیری از این اتفاق و افزایش سرعت سایت انجام می دهیم شامل فعال سازی cdn و بهینه کردن حجم تصاویر به کار رفته در سایت، بهینه کردن حجم کد های css و همچنین کد های js و … است.

 

در حالی که روش های بالا به شما کمک می‌کنند تا رتبه های بالاتری کسب کنید، به یاد داشته باشید که این اتفاق یک شبه نمی‌افتد. در مقابل سایر وب سایت ها وجود دارند که برای انجام همین کار تلاش می‌کنند ، و برای عبور از آنها به صبر نیاز دارید. رتبه بندی در صفحه اول گوگل یک پاداش عالی و هدفی است که ارزش دنبال کردن را دارد و ما با تخصص خود آن را به پایان می رسانیم.

 

گروه فناوری نیکاد با بیش از ۱۵ سال سابقه و با اتکا بر علم و تجربه ی چندین ساله پرسنل حرفه ای و مجرب ، با ارائه مشاوره ، طراحی سایت ، تولید ، راه‏ اندازی و پشتیبانی انواع پروژه های فناوری و نرم افزاری تاسیس گردید. بیشترین فعالیت گروه طی این سال ها در زمینه طراحی و اجرای انواع پروژه های فناوری از قبیل وب سایت های حرفه ای ، خدمات سئو ، برنامه نویسی ، اپلیکیشن ، پرتال ، راه اندازی استارت آپ و … بوده است.

ما با بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و با بروز و بهینه ترین روش ها و فناوری های روز دنیا، آمادگی کامل جهت ارائه مشاوره و اجرای پروژه های بر پایه فناوری را دارا می باشیم.

نیکاد به پشتوانه تجربه اجرای بیش از ۳۰۰ پروژه طراحی وب سایت موفق و ۴۰ پروژه سئو موفق، همچنین چندین سامانه و پرتال از شما دعوت می نماید تا از مشاوره رایگان کارشناسان این گروه استفاده نمایید. شما می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۲۲۷۵۲۴۰۰ با ما در ارتباط باشید.

 

فرم مشاوره رایگان

"*" indicates required fields

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

1 نظر در “افزایش رتبه وب سایت در گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *