طراحی سایت

طراحی فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال

طراحی فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال

با توجه به تکنولوژی، روندها و تحولات فرهنگی در حال تغییر، طراحی فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال می تواند ترسناک به نظر برسد. شما با انبوهی از تصمیمات برای گرفتن روبرو هستید که همه آنها هزینه ها، مزایا و تاثیرات کلی بر موفقیت فروشگاه و برند شما دارند. علاوه بر این، برای ایجاد یک فروشگاه به‌روز که به آرامی کار می‌کند و نتایجی را که می‌خواهید ایجاد می‌کند، به چیزی بیش از یک محصول عالی نیاز به پشتکار، فداکاری و تحقیق زیادی نیاز دارد. در این پست قصد داریم منابع زیادی را در یک راهنمای عملی و عملی تقطیر کنیم تا به شما کمک کند فرآیند را درک کنید و فروشگاه محصولات دیجیتال خود را با اطمینان راه اندازی کنید.

اقدامات اولیه در طراحی فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال

اولین چیزی که هنگام طراحی وب سایت خود باید روی آن تمرکز کنید هاست است. به بیان ساده، سایت شما به فضایی در اینترنت نیاز دارد، به این معنی که باید روی وب سروری بارگذاری شود که طرفداران و کاربران شما بتوانند به آن متصل شوند. مرحله بعدی انتخاب نام برای وب سایت شما است. در اینجا، ساده‌ترین ایده‌ها احتمالاً بهترین هستند. شاید چیز خلاقانه تری پیدا کنید. با این حال، مهم است که آدرس وب سایت را به راحتی به خاطر بسپارید.

نام فروشگاه شما هویت، برند و چیزی است که مردم بیشتر از همه با آن شما را به خاطر می آورند، اما انتخاب یک نام مرتبط و به یاد ماندنی همیشه آسان نیست. در هنگام انتخاب نام سایت فروشگاهی چند چیز قابل توجه است:

  • آن را نسبتاً کوتاه نگه دارید. نام های طولانی می توانند دست و پا گیر باشند و به راحتی اشتباه تایپ شوند.
  • آن را به یاد ماندنی کنید. با کلمات بازی کنید، خلاق باشید یا از کلمات کلیدی مرتبط با محصولات خود استفاده کنید.
  • یک لوگو در ذهن داشته باشید و آن را طراحی کنید.

صفحه محصولات در سایت

از آنجایی که وب سایت شما کاملاً مبتنی بر فروش محصولات شما است، ما از اینجا شروع می کنیم! صفحات محصول شما ستون فقرات وب سایت شما هستند. جایی که محصولات خود را با شکوه کامل به نمایش می گذارید، و صفحه محصول همچنین مکانی است که مشتریان شما احتمالاً تصمیم خرید می گیرند.

برای ایجاد اطمینان مشتری و تبدیل فروش، می خواهید برند و محصولات خود را به شیوه ای حرفه ای ارائه دهید، به این معنی که به وب سایت خود (و صفحات محصول) احساس کیفیت، تداوم و مشروعیت بدهید. در اینجا چند نکته برای دستیابی به این اهداف وجود دارد:

  •  صفحات محصول شما همگی باید از طرح بندی مشابهی پیروی کنند و همه صفحات با همان زبان و لحن نوشته شده باشند.
  • یک توضیح محصول درخشان ایجاد کنید . شما می خواهید تا حد امکان دقیق و کامل باشید و در عین حال شرح مختصر و قابل خواندنی از همه چیزهایی که محصول شما ارائه می دهد ارائه دهید.
  • ویژگی های کلیدی را با فراخوان ها برجسته کنید. مشتریان شما می خواهند که بتوانند محصولات شما را در سریع ترین زمان ممکن ارزیابی کنند و شما می توانید فقط با چند عبارت ارتباط زیادی برقرار کنید! در نظر بگیرید که ویژگی‌های «متمایز» محصول خود را به صورت فراخوانی فهرست کنید.

( digital product website )

صفحه نخست

اینجا جایی است که مشتری شما می تواند دید کلی از فروشگاه شما داشته باشد. بنابراین شما می خواهید صفحه اصلی شما چشم نواز و دعوت کننده باشد. اکثر فروشگاه‌های محصولات دیجیتال در صفحه اصلی خود محصولات برتر، ویژگی‌های جدید، و پیشنهادات ویژه را برجسته می‌کند.

هر سبک صفحه اصلی را که انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که اینجا جایی است که به مشتریان خود می گویید: «این چیزی است که ما می فروشیم، و همه چیز درباره آن است»، بنابراین برند و محصولات خود را به گونه ای معرفی کنید که اهداف، کیفیت، و به آنها سبک دهید و در عین حال آنها را قادر می سازد تا تصور کنند از محصول شما برای رفع نیازهای خود استفاده کنند.

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی مشتری می‌تواند هر کسب‌ و کاری را تقویت و یا شکست دهد. وقتی نوبت به فروش محصولات دیجیتالی می‌رسد، داشتن یک صفحه پشتیبانی واضح و کامل برای حفظ کارها ضروری است. در مورد آن فکر کنید: فروشگاه های محصولات دیجیتال معمولاً مغازه ندارند. بنابراین مشتریان شما چگونه قرار است با شما در مورد سؤالات و نگرانی ها تماس بگیرند؟ بهینه سازی صفحه پشتیبانی خود در طراحی فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال برای کارایی و حداکثر کاربر دوستانه، بهترین راه برای افزایش رضایت مشتری و تقویت وفاداری طولانی مدت است.

وبلاگ

چه بخواهید به سادگی به‌روزرسانی‌ها، اخبار و نظرات تخصصی خود را به اشتراک بگذارید.از طریق تولید محتوا، ترافیک بیشتری را به سایت خود وارد کنید، ایجاد یک صفحه وبلاگ تلاش کمی را می‌طلبد. از این طریق می توانید بر روی سئو سایت خود نیز بیشتر کار کنید تا رتبه بهتری به دست بیاورید.

چرا طراحی سایت خود را به تیم نیکاد بسپاریم؟

گروه فناوری نیکاد با بیش از ۱۵ سال سابقه و با اتکا بر علم و تجربه چندین ساله پرسنل حرفه ای و مجرب ، با ارائه مشاوره ، طراحی ، تولید ، راه اندازی و پشتیبانی انواع پروژه های فناوری و نرم افزاری تاسیس گردید. بیشترین فعالیت گروه طی این سال ها در زمینه طراحی و اجرای انواع پروژه های فناوری از قبیل وب سایت های حرفه ای ، سئو ، برنامه نویسی ، اپلیکیشن ، پرتال ، راه اندازی استارت آپ و … بوده است.

نیکاد به پشتوانه تجربه اجرای بیش از ۳۰۰ پروژه طراحی وب سایت موفق و ۴۰ پروژه سئو موفق، همچنین چندین سامانه و پرتال از مدیران محترم شرکت ها جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره دعوت می نماید تا از مشاوره رایگان کارشناسان این گروه استفاده نمایند. شما می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۲۲۷۵۲۴۰۰ با ما در ارتباط باشید.

ما با بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و با بروز و بهینه ترین روش ها و فناوری های روز دنیا، آمادگی کامل جهت ارائه مشاوره و اجرای پروژه های بر پایه فناوری را دارا می باشیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “طراحی فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال

  1. تکفای گفت:

    سلام
    هزینه سایت فروشگاهی حدودا چقد میشه؟

    1. admin گفت:

      توی بخش تعرفه ها درج شده حدودا ۳۵ میلیون تومن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *